Selam kızlar, 10+3 üz daha önce hiç olmadı ama dün akşam çok açık renk kahverengi lekelenmem oldu. Hemen hastaneye gittik bebeğimi gördüm çok şükür ama endişem bitmek bilmedi 😔 progestan fitil olarak almaya başladım dün akşam itibariyle. Bugün sürekli yattım birşey olur korkusuna. Ne yapmam lazım bu durumda ilk gebeliğim en ufak birşeyse tedirgin oluyorum 😔😔