2 günde bir doktora muayeneye gidiyorum bebek rahime dayanmış doktorum alttan muayene ederken elim değiyor diyor açılmayı bekliyoruz bugün gittim 3cm olduğunu söyledi . Yeğenim ramazanda arifeden bir gün önce doğmuştu . Sanki bizimde bayram şekeri geliyor gibi hissediyorum bir sonraki kontrolüm cumartesi arife günü😍 hissettiğim olur mu acaba 🙃