Bence yapmayın. Fiziksel peelingler cildi yorar. Kese bile yapmayın Hamilelikte derler çünkü çatlak oluşumunu tetiklemiş olmuyorsunuz. Kahve peelingininde keseden farkı yok. Genetik olarak çatlayacaksanız çareniz yok maalesef. Belki daha az çatlarsınız oda sürekli vücudunuzu nemlendirerek. Annem 30 kilo almış çatlağı yok. Hani direkt kilo almakla da alakalı değil. Dediğim gibi genetik.