G-akkece91 canım ben Alsancak MR a gittim 200 tl ödedim. Ve doktorum kadındı önce baktı kendi inceledi sonra bana teker teker bebeğimi göstere göstere anlattı ben fiyatlar çok uçtuğu için araştıra araştıra anca uygun bir yer bulmuştum oda burayı buldum ve yorumlarınada bakarsan herkes memnun ayrılmış tavandan izliyorsun bebeğini o çok güzeldi sen düz yatıyorsun ya doktor kontrol ederken tavanda izliyorsun ☺️ Ben çok memmun kaldım randevuyla çalışıyorlar birde çok titiz bir yer bekleme odası var falan seni çağırıyorlar incelersen anlarsın.