ygmurnurd Artık yaz geldiği için özel günler hariç makyaj yapamıyorum zaten akıyor yapsam da, oje de aynı şekilde yemek yaparken falan temas eder diye tiksindiğimden sadece özel günlerde sürüyorum o kadar. Ama yapmak istiyorsanız her gün olmadığı sürece sorun olmaz diye düşünüyorum nihayetinde kendimizi iyi ve güzel hissetmekte önemli 🙏🏻