Melegimveben Kızlar 5. ayımızdayız artık çok şükür 🤗 karnım büyüdü esnerken karnım ağırıyor çatlıyomuş gibi sanki bazen nefes alırken karnıma şişlik geliyor yine nefes alamıyormuş gibi hissediyorum varmı benim gibi olanlar 🤔
Fatma_kahve Var ama biz 7 aylığız canim daha 5. Ayda boyleyse sen bu isin sonunu nasil getireceksin 😆😇
Melegimveben Fatma_kahve vay halime 🤣 dimi erkenden başladı bende ama sanırsın karnım burnumda gibi🤣🤣🤣
Fatma_kahve Benimde sanki bebek kaburgamin altında tas varmis gibi duruyor hep ya dimdik oturabiliyorum ya da uzanmam.lazim öne falan cok fazla eğilemiyorum hemen nefesim kesiliyor ☺
Melegimveben Fatma_kahve hıh işte bende aynıyım 🤭 oturmakta yaramıyor bazen illa uzancam 🤗 çok erken mi başlamışız anlamadım şuan 🤣