Kızlar geçen ay 12 haftalıkken doktorum kesin demiyorum ama erkeğe benziyor demişti. Saat 4.30 darandevum var öğrenmeye gidiyorum şimdi. İnşallah yanılma olmamıştır iki prensesim var bir de hayırlısıyla oğlum olsun inşallah…. Allah herkesin gönlüne göre versin beni de ayırmasın 🤲🤲