Nse 34+2 günlük hamileyim normalde hiç böyle ağrım olmazdı bugün kasıklarım da çok kötü ağrı var ağrı belime ve sırtıma vuruyor daha yeni tuvalete girdim idrar rengim kırmızıya yakın sariydi bu ağrı doğum belirtisi mi idrarim ilk defa bu şekilde geldi
DBaybars Nse Doktorumla iletişime geç hemen, doğum belirtisi olabilir de olmayabilir de biz burdan bilemeyiz mutlaka doktorunla konuş bekletme
Mrvcnn Nse bencede doktorunuza ulaşın hemen sırt bel agrıları + idrar rengi birleşince Allah korusun sıkıntıdır belki bekletmeye gelmez (inş bi sıkıntı yoktur) 🧿