Hayırlı günler arkadaşlar. 37+1 haftalığım bu zamana kadar bir problemimiz olmadi şükür ama bugünkü muayenemde doktorum suyumun sınırda olduğunu söyledi. Suyum az olursa normal doğum zor olurmuş çünkü bebek rahat kayamazmış. Haftaya kontrole gideceğim. Daha çatı muayenesi de olmadım onu da haftaya yapacak. Çatım müsaitse bende normal doğum istiyorum inşaallah. Böyle bir durum yaşayıp da normal doğum yapan var mı ?