Minikpirincim Kizlar grip oldum 16+5im gozumu acamiyorum ne yapmam lazim bildiigim tek sey mandalina portakal yemek limon ve adacayi icmek . Neler var bilenler yazsin lutfen .
ZeynepKara Minikpirincim benim doktorum adaçayı içme demişti ıhlamur ve kuşburnu içebilirsin günde 1 bardak
Bahar9235 Minikpirincim adaçayı içmememi önermişti doktor banada grip olduğumda 2 haftada geçirdim ne yazık ki bol c vitamini ve ıhlamur iç ıhlamurun içine bal ve kabuk tarçın atabilirsin birde bol bol uyu dinlen ilaç olmadığı için biraz zor geçecek geçmiş olsun
Cisemk Minikpirincim adaçayı düşüğr sebep olur allah korusun içmeyin. Terçın bal zencefil karıstırıp yiyin o da iyi geliyo
Minikpirincim Bahar9235 cok sagol canim insallah uzun surmez ... biran evvel toparlarim cok tesekkurler
Minikpirincim Pardon arkadaslar aciklamada en yukarida adacayi yazmisim ihlamur olacak o hep ikisini karistiririm 🤗