aktkr Merhaba kızlar, 7+6 haftalık hamileyim. Ve kendim evde mor şampuan kullanıyorum. Ama aklıma takıldı boya yapılması doğru bulunmuyordu gebelikte diye hatırlıyorum. Bu mor şampuanın içinde de illaki bi açıcı filan var acaba bi zararı olur mu ki?