Kızlar yumurtlamanın 7. Günü göğüslerim süt dolmuş gibi sanki bebek emzirsem rahatlayacak cız cız sızlıyor . Adliyede çalışıyorum su an klavyede yazı yazarken kolum değdikçe acıyor. Yumurtlama sonrası normal mi yaşayan var mı bide ayaklarımdan alev çıkıyor ağustısta kaybettiğim bebeğimi ayak tabanlarımın yanmasından anlamıştım ama yine umut edip hüsrana uğramak istemiyorum