Msltms merhaba canm bende tüp bebek tedavisi ile hamile kaldım ikiz gebeliğim. Bende de pko vardı adet düzensizliği de vardı. Klomen çatlatma iğnesi iki ya da üç kere denedik. Aşılama da bir kere yaptık tutmadı tutmayınca da tekrar yaptırmak istemedim ara verdik. Evliliğimin 3′cü senesi tüp bebek tedavisi deneyelim dedi tam dedik doktorla görüşmeye gittik ondan sonra eşimle büyük bir kavgamız oldu ve tedavi olmaktan vazgeçtim kendimi hazır hissetmedim ya bu şekilde kavgalarımız tekrarlarsa diye. Neyse 4,5 senelik iken tekrardan karar verdik ve denemeye karar verdim gittim tedavimi oldum transfer falan oldu çok şükür tuttu. Biz bir isterken Rabbim iki tane nasip oğlum ve kızım olacak. Tedavi olmadan önce iki aileden de öyle laflar işittim ki şimdi herkesin ağzı kapandı. Canm tüp bebek tedavisi istiyorsan kimseye söylemeyeceksin yoksa seni strese sokup dururlar eşinle birlikte birbirinize destek olun. Bütün olun. Üzüntü stresten uzak durun. Tedavi ye başladğnız zaman da post açarsan o zaman daha detaylı yardımcı olabilirim. Şu an için bir şey demek için erken. Gidişata göre yardmcı olabilirim