Kızlar merhaba 4 ay sonra evliliğimin 2.yılı olacak 22 yaşındayım bende pco görünümlü yumurtlıklarım ve önceden beri adet düzensizliği var . Pco olduğumu bildiğim için ve düzensiz olduğu için evliliğimin ilk 3 ayından sonra gittim söktürücü vermişti yine aynı şeyleri söylemişlerdi neyse zaman geçti 6 aydan sonra ben tedaviye başlamak istedim önce klomen + çatlatma iğnesi ile 3 defa denedik olmadı sonra doktorumu değiştirdim ona durumu anlattım zaten klomen ve çatlatma iğnesi 5 den fazla olmuyormuş oda ya aşılama ya da yine deneyelim deyince biz aşılama istedik . O zamana kadar her şey iyiydi yumurtalarım gayet iyi gelişti doktorum tam istediğim gibi demişti ama nasip işte eşimde de hafif varikosel çıkmıştı ağrı olduğu için ameliyat oldu aşılama yaptırmadan önce ameliyat olmamıştı o zaman doktorlar eşinde sıvılaşma oldu demişlerdi bizi bekletmişlerdi aşılamam da tutmadı şu an eşim 4 ay oluyor ameliyat olalı. Bizde haftaya doktorumla konuşmaya gideceğiniz 1-2 ay önce gittiğimizde yumurtalıklarının içi yumurta dolu en son çare tüp bebek yaparız demişti . Bizde karar verdik dün konuştuk eşim haftaya gidelim konuşalım doktor ne diyecek bir şeye karar verelim dedi . Pco olupta tüp bebek yöntemiyle hamile kalabildiniz mi Kızlar ? O süreç nasıldı nelere dikkat ettiniz? Tüp bebek önerir miydiniz siz ?