Deletedmom316 Kizlar simdi ben 2 ay ovulasyon denedim hep adetimin 18 19 da yumurtlamayi gordum şimdi acaba ovulasyon testine adetimin 16 17 ci gunmu başlasam ? Yoksa bu gun adetimin 13 cu gunu bu gunmu başlasam ?
Msltms Deletedmom316 adetlerin nasıl canım düzenli mi ? Eğer öyleyse geçen aya göre başla düzensizse bence bugün başla 😊 sadece fikrimi söylemek istedim ben olsam öyle yapardım
Deletedmom316 Msltms canim adetim şoyle 32 gunde 1 oluyor ama bu ay sadece 33 gunde 1 oldu ama boyle 4 5 gun gecikme filan olmuyor hayir
Deletedmom316 Msltms evet ya her kes oruc yatiyor qaliba bende cok halsizim oyle yapcam onda canim sen de ovulasyon kullanicaksin ?