Mrsakar Ulkumom erkenden öğrenmek böyle iyice sabırsızlaştırıyor ☺️ Umarım hamilesindir ama bir kaç gün bekleyip testi yenilemende fayda var ☺️
Gamzecam nisan-23 anca bayramdan sonra sokağa çıkma yasağı gelcek yarn bugün gidemem büyük ihtimalle eşim nöbette İdrar testi yaptım azonce çıkmadı yine delircem 😭
Ulkumom Gamzecam doktorum dedi ki evdr yapılan testler çıkmama olasılığı var. Ben erkrn test aldım dedim dediki adetin geçmedrn kanda çıkmayan şey o basit testlerdr çıkmaz adetin geçmesini bekle dedi
Ulkumom sdnrkya adet gecikmesi olmadan beta 0 çıkar dedi banada doktor bekle dedi adetin gecikince kan testi yapalım dedi
Gamzecam Ulkumom bayramdan sonra kan testi vericem ya var gibi hissediyorum valla 🤣 yoksaada hissettiğim için olmalı bence 🤣
Ulkumom Gamzecam bende eğer adetim gecikirse bayramdan sonra kan vericem ama doktorum şey dedi zaten gecikirsn hamilesindir zaten
Seda92 Canım benmde rahim duvarımda kalınlaşmadan şüphelenmişti 1 ay kadar önce doktor . Ve ben regl günümden 1 gün önce kan testi yaptırdım çıktı gebelik öyle çok geçilmeden de adet öğrenebiliyorsun şuan 17 haftalık olduk biz. 😍