Nktozkn Kızlar biliyorsunuz ne zamandır eczanelerde prilam yoktu bugün eczacımızla görüştük depolara gelmiş eczanelerin çoğunada gelmiş benim gibi dört gözle bekleyenler hemen alabilir 🙂
Nktozkn Benimde 1 kutum vardı 4 mayısta yazdırdım tekrar doktora elimde olsun diye o zamandır yoktu elimdekine biteli 1 hafta olmuştu resmen ölüyodum bulantıdan bugün bayram ettim 😂