TubaEngn ya sen nasıl atlattin bunca süreci. Allah’ım şimdi çok sağlıkla kolaylıkla geçmesini sağlasın inşallah. Bazen doktorların kelimeleri bizi çok etkiliyor maalesef. Benim arkadaşlarım arasında da ilacı içip doğum yapan oldu. İnşallah senin de öyle olur. Bence ztn bebek tutunmak ya da gelmek istiyorsa bir şekilde oluyor. Ne şartlarda doğum yapanlar var.
Testi sigorta ödemiyor maliyeti yüksek ama ikili üçlü fln gerekmediği için mantıklı gibi. Eve gelip kan alıyorlarmış sonra 10 iş gününde sonuçları geliyormuş. %99.9 diyorlar sonuç kesinliği için. 2.650 TL tutarı da.
Kendime hergün dua ediyorum, senin içinde edeceğim inşallah bu sürecin çok sağlıklı geçsin gerçekten cok mutlu olurum.