Bende de olmuştu 5+2 de çok az gelmişti silince doktoru aradım korkacak bişey olmadığını bazen olabileceğini söyledi ayakta kalma yorulma ağır iş yapma dedi progestan yazdı e-reçete ile gönderdi sonra bi daha olmadı. Ama takibinde olduğunuz bir doktorunuz yoksa arayamazsınız gidip bir doktor ile görüşmeniz iyi olur.