brnr09 Kızlar merhaba. Hamilelikte çarpıntı gibi bir şey yaşayan oldu mu? Sanki kalbim bogazımdan çıkacak gibi? Ölçtüm tansiyon normal, nabız 115 çıktı. Normalde 80-90 civarı çıkardı
Seedaaff brnr09 Benim oluyor canım ama çarpıntım olduğu zaman 140 atıyor sonra baygınlık geçiyorum. Doktorum kardiyolojiye yönlendirdi. 27 sinde gidicem bakalım. Bu Arada tansiyonum benimde hep normal çıkıyor.
brnr09 Nur_nur06 çok yoruyor beni ya😓 bir de panik atak hastasıyım ilaç falan kullanmıyorum ama. Haliyle beni acayip panik yapıyor
mermaid-nm Bende de oluyordu ama ben ölçüm yapmadım gebelikte kan dolaşım hacmi 2 katına çıkıyor bu da kalbimizin daha fazla pompalamasına ve çok çalışmasına neden oluyor. kendinize bebeğiniz için vücudunuzun çalıştığını hatırlatın panik olmayın tabi başka bir sağlık sorunu yoksa