Obsesifk Allaahım ne çektim ben o sırt ağrısından . Çok şükür çok uzun sürmedi ama ne oturabildim ne yatabildim ne yuruyebildim. Masaj yaptıridim yarım saat sonra yine aynı baslardi. Hatta bazen aglicam artık diye çığlık atardim. Pek haftasinı hatırlamıyorum ama muhtemelen 30 haftalik falandim. Magnezyum kullanmaya başladım ama aynı zamanda yulaf kepegini de aksamlari yoğurda katar yerdim. Hangisi etki etti bilmiorum ama bence yulaf kepegi magnezyum deposu. Çok şükür ondan sonra geçti ne kramp yaşadım ne sırt ağrısı. Şuan 39 haftaligim ama maşallah hiçbi yanim agrimio😊😊