Tayin sebebiyle Ağustos ayında İzmir’de doğum yapacağım. Şu an başka bir sehirdeyim ve hastane-doktor araştırıyorum İzmir’de. Özel hastaneler çok pahalı ve bir türlü doktora karar veremiyorum. Devlet hastanesine mi gitsem diyorum. Ama normal doğum istediğim icin ya beni ebe-hemsireler korkutursa, sancı odasında beklerde korkarsam yapamazsam diye de korkuyorum. Yine de özel mi tercih etmeliyim. Hiç bişey bilmiyorum düşündükcede karamsarlığa kapılıyorum. İlk doğumum olacak yardımcı olur musunuz?