Nevriye Meraba ben 5 haftalık gebeyim kasığımda ağrım var ve az az kahverengi akıntım geliyor doktoruma sordum normal dedi ama yaşayan var mı?
Unsalin_Annesi Nevriye canım bendede vardı yerleşme kanaması olabilir ama doktorun muayene etmeden nasıl normal deyip geçti onu anlamadım
_Koncuy_ Nevriye Canım bu haftalarda normal birşey ama ağrı ile birlikte olması asla normal değil. Muayene etmeden normal diyen doktor da normal değil. Bence zaman kaybetmeden bir hastaneye iyi bir doktora görünün. Düşük başlangıcı da olabilir, en azından erken giderseniz ilaç başlayabilirsiniz düşük önleyici
Elif__ Nevriye 32+0 dan sesleniyorum 😁 bende ilk gebeliğimi öğrendiğim zaman aynı senin gibi olmuştu doktora dahi gitmedim kasık ağrım ve bel ağrım vardı arada kahverengi akıntım geldi 1 yada 2 gün ama çok değil sonra bitti bu günlere kadar geldik korkma o yerleşme kanaması dır içini ferah tut tabii yoğun bir kanaman olursa dr danış derim 🤰
Prensesannesi96 Nevriye cnm bendemde geldi 6+7 ye kadar 3 4 gün arakıklarla aksatma hemen git progestan başlatır zaten doktorun aksatma sakın bana bide 3 ay ilişki yasak dedi. İlk dusugumde böyle oldu ama o zaman ilaç kullanmadım bilinçsizlik ilişkide yaşadık kesilince 4 gün sonra dusuk yaptım. Aksatma lütfen içinide ferah tut git ilaçlarını al kullan. Benden 6+7 ye kadar 4 kere geldi aralıklı günlerle . Rabbm acısını yaşatmasın hiç biriminde yeterki ihtimal etme../
Nevriye Unsalin_Annesi şimdi muane oldum düşük riski görmedi ama dikkat et bebeğin tutunmasından dolayı kahverengi akıntıyı normal gördü ağrıyıda rahmin şuan 3 kat büyüyor oda normal dedi sizde de böyle miydi acaba
Ecenklv Benimde oyleydi, yerlesme oldugu icin gecen aydan kalintilar kahverengi lekeler seklinde geliyor en kisa 1 en uzun 4 gun suruyor, sonra geciyor endiselenme 🥰
Unsalin_Annesi Nevriye canım adet olacakmışsın gibi ağrı varsa bunu doktorlar normal karşılıyor olabiliyor ilk haftalarda yerleşme kanamasıda olabiliyor ama genede muayene etmeden bu şekilde normal demesi saçma geldi bana bence başka iyi bir doktora görün mutlaka çünkü yerleşme kanaması bile olsa kanama sonuçta kanamanın hiçbir türlüsü normal değil sebebini bilmeden normal demesi de acayip yani
Unsalin_Annesi Nevriye evet canım benimde adet olacakmışım gibi kasıklarım ağrıyordu şiddetli değil ama hafif ağrım vardı rahim büyüdükçe oluyor o ağrı ve yerleşme kanamam olmuştu 3 gün falan sürdü sonra geçti bir daha da olmadı çamurumsu kahverengi renkte geliyordu çok azdı
Nevriye Unsalin_Annesi benim de aynı öyle geliyo bugün 2. Gün doktorun ne zamana geçeceğini söylemedi ama bol bol dinlenmemi söyledi bi de her ihtimale karşı düşük önleyice fitil verdi
Unsalin_Annesi Nevriye ne zaman geçeceğini doktorlar bilemez zaten bünyenle alakalı canım 9 ay boyunca kahverengi akıntısı gelen de oldu hiç yaşamayanda benim 3 gün sürdü ve kasıklarımda hafif ağrı oluyordu 2 3 hafta civarıydı galiba oldu hafif ağrı bide 23 24. haftalarımdada hafif oldu ağrı kasıklarımda ağrı rahim büyüdükçe oluyormuş tabi doktorum kontrol etti gene çünkü erken doğumdan da olabilirmiş rahim büyüdükçe oda yapabiliyormuş her gebelik farklı oluyor inşallah sağ sağlim kucağımıza alırız 🤲
sdfars benimde bugun basladi kahverengi akinti belimde cok kotu agri var ve sanki butun belirtilerim gitti gibi goguslerim indi agirmiyor acaba dusuk mu basladi
Nevriye pamuk32 doktorum konrtrol etti çok şükür düşük yok ama kahverengi akıntının sebebi yerleşme olurken geliyormuş böyle progeston ilaç yazdı ama kullanmadım çünkü geçti akıntım
pamuk32 Prensesannesi96 zaten ikiz gebelik ilişki hakkında ben zaten asla yani :) o riske girmem eşimde girmez.. sormadık bile bu yüzden.. kanama devam ederken sizde tercih etmeyin derim tabi doktorunuzla bı konuşun yinede..