Btl-88 arkadaslar epiduralli sezeryan olacağım 7 gün sonra ve miyom da alınacak bu esnada. korkuyorum açıkçası benimle aynı durumda olan var mı yada korkmalimiyim epiduralli sezeryanden😔😔😔