bebegimm16 Arkadaşlar Nstde 1 tane sancı çıkması ne anlama geliyor? 1 tane sancın gözükmüş dedi ama doktorum ?
Arinna bebegimm16 Hissettin mi peki bir sancı? Birde kaş haftalıksın canım? Bir tane sancıdan bişey olmaz.
Anne71 bebegimm16 benim sancılarım çok ama düzensiz doktorum düzene gitmesini bekliycez dedi geçen hafta 35 te 1 saat kaldım nst de 4 defa 100 ü gördüm ama tık yok Bugun de 50 ler deydi ama düzensiz olduğu için tık yok
Duru-tanem1 bebegimm16 bende dün doktora gittm bir sancin var dedi ama yalancı sancı dedi 37 +2 hafta hamileym korkmana gerek yok cnm
bebegimm16 37 haftalık canım ama ağrı hissetmedim sanki ya anlayamıyorumki adet ağrısı gibi mi oluyor 🤷♀️
bebegimm16 o zaman benim hissedememem normal canım 🙈 sancı olduğu doğumun başladığını göstermiyor dimi nasıl oluyor simdi bu 1sancım var ne demek simdi bu 🙈 Acemilik zor 😂