Busradonmezus Mihra ismini koymayı düşünüyorum..koyan anneler var mi acaba bebek nasıl bazen karaktere burunurmus çocuklar:)
Dilaradogann Busradonmezus Ben de 1 ay sonra kızımı kucağıma alıcam inşallah ❤️ Mihra koyucam adını . Bebeğiniz nasıl acaba ? 😌😌
elifnr47 Bende çok beğeniyorum belinay ismine alışmış olmasam asel Mihra düşünüyordum hem anlamı hemde uyumları güzel 🙏🏻🌺