8152 @Psikolog-anne doktor sıkıntı yok dediyse sorun yok bence bende 82ile hamile kaldım şuan 73kiloyum 12+4um bişey yemedigim halde çok şükür doktor bebek boyu 3gun önde dedi genetik ama anne babadan kaynaklıdır sorun yok dedi
Firdevs192 Psikolog-anne canım aynı durumdayız hem hafta olarak hem bebeklerin kilosu açısından. Bidahaki randevundan çıkınca kilosunu yazar mısın. Bende yazarim
Psikolog-anne Arinna demeye çalıştığım o değil, hiç vücuda kilo yüklemeden büyüyor bebek o garip diyette yapmıyorum, yani ben veriyorum bebek alıyor 🤗
Esrahmet Psikolog-anne benim bebeğimde 1 hafta önden gidiyordu gebelik zehirlenmesinden 34.haftada doğum yapmak zorunda kaldım 2.5 kg 48 cm doğdu küveze girmesine gerek duymadılar yani bir sorun yoksa bence işe bile yarıyor 1-2 hafta önden gitmesi
hulyatkknt Esrahmet yaa maşaallah kuveze girmemesi ne güzel biz 35 deyiz doktor erken doğum olabilir diyor bende solunum sıkıntısı çeker diye korkuyorum.
Esrahmet hulyatkknt vaka bana 2 doz ciğer geliştirici vurdular tansiyonum 17 den aşağı düşmeyince doğumum yavaş yavaş ilerledi doktorum bu bebeğin için çok iyi birşey demişti her şerde bir hayır oluyormuş gerçekten bana da solunum sıkıntısı çeker demişti ebeler ama çok şükür inş. size de gerek kalmaz 😊😊