Merhaba güzel anneler
Gaviscon maalesef piyasadan kalkmış artık ithal edilmeyecekmiş, eczacı muadili var diyerek Gasvin diye bir şurup verdi ama Çin malı gibi hiç etkisi yok evdeki listerini onun yerine içsem daha çok etki eder belki 😃 mide yanması için önerebileceğiniz şurup vs. Var mı ? Süt denedim etki etmiyor 😔