Kizlar merhaba . Doğum yapan anneler en azından doğumun üstünden 10gun geçmiş olan anneler yada bebeklerinde virüs çıktı mı bunu merak ediyorum. Çünkü eve bize bakmaya gelecek olan annelerimizi koruma açısından dikkat etmek de gerekiyor . Acaba doğum sirasinda virüs kapma ihtimali yüzde kaç ☹️