Hahhsueoe Merhaba kızlar e bebekten son eksiklerimi almaya gidicem emzirme sütyeni almak istiyorum alıp memnun kalan varmı şu modelden ona göre 2 tane alıcam fiyatıda çok uygun
YagmrK Hahhsueoe ben aldım destekli sütyenler gibi saten değil pamuklu penye kumaş gayet iyi kullanılabilir 😊
Melike3777 Hahhsueoe canım ben aldım 2 rengini daha kullanmak nasip olmadı ama kumaşı felan güzel geldi bana
Melike3777 Hahhsueoe evet kuzum kapsız siyah ve ekru rengini kendi bedenimden 1 beden büyük aldım hamilelikten önce destekli kullanıyordum hamilelik olunca bu şekil sütyen kullanmaya başlayınca bu tarz aldım ve kumaşı oldukça güzel rahat bişeye benziyor
Hahhsueoe Melike3777 aynen bende birini şimdiden kullanmaya başlıcam digerlerini asla kullanamıyorum sağol canım😇
Selin648 Ben aldım kumaşı çok güzel bedenimden 1 beden büyük aldım biraz büyük geldi bence bedenine göre Al kalıbı büyük gibi geldi bana