Rabo Bende 29 haftadayim bendede önce enfeksiyon oldu bı toz verdi doktorum acikxasi kullanmak istemedim korktum ilk gebeliğim doğal sirke suyuyla fln yıkadım iç çamaşırı temzligine çok dikkat ettim pamuklu kullandım ve sürekli değiştirdim sonra kaşıntı artınca doktorum travazol diye bı krem verdi onu kullandm ve çok şükür şuan öyle bişey yok geçti çok fazla antibiyotik kullanmssnz gerçi doktorlar daha iyi bilir ama Allah yardmcnz olsun dikkat edin sizde inslh zamanında gelir bebeginiz