Nur2016 ben 16 da kız oldugunu ogrendım hem devlete gıttım aynı gun hem ozele ıkısı de kız dedı suan 19+3 hamileyim 21 haftada 4 lü testim var bende korkuyorum degısır mı dıye cunku bız kız oldugunu duyar duymaz alısverıse basladık her bır yandan baslandı hatta teyzeleri ananesi flan degısrse üzücü ama yıne de saglıklı olsun ama 16 da fazla degısmyor 12 haftada erken tahmınde bulunuyorlar degsme ihtimali de yuksek oluyor