Kızlar merhaba benim 3üncü hamileliğim kendimi tecrübeli sanırdım ama ilk defa böyle bir ağrım oluyo. Nasıl tarif etsem tam göğüslerimin altı karnımda bir ağrı var mide ağrısı kesinlikle değil komple böyle sağ ve sola doğru yaygınlaşıyo ağrı sürekli var gelip gitmiyo böyle bişeyi yaşayan var mı? Bebeğimin hareketleri gayet normal sürekli hissediyorum onu kanama vs yok.