Sezensu Kızlar merhaba. 16+4 oldum ve göğüslerimde hiçbir değişim yok, ne büyüme ne yanma ne kaşınma hiçbir şey olmaz mı ? Yok. Zaten göğüslerim de küçük acaba benim sütüm olmayacak mı diye korkuyorum. Benim gibi olanlar var mı ? 😢
Meriwa Sezensu benimde küçükdü canm zamanla büyüyo hiç korkma kuzenimin benden küçüktü oda senin gibi düşünüyodu sezeryan oldu geldi yani hiç evham etme
Afrze Bi şey olmaz küçük ya da büyüklükle . Her annenin sütü kendi bebeğine yeter . Buyumeyedebilir goguslerinuz . Benim arkadasun da büyümedi görüşleri . Süt geledebilir gelmeyedebilir. Stres yapmayın . Büyürse buyur ztn
Hilal93 Daha çok zamanınız var benimde göğüslerim küçüktü büyümeye Başladı ve suan 20inci haftamdayım süt akmış gece biraz doğuma kadar vakti var sütün merak etme herkesin vücudu farklı strest hele hiç yapma hamileliğin tadını çıkarın sonra çok özleniyor bu hallerimiz 😊🌸
Sezensu Hilal93 Ay ne kadar güzel 🙏🏻 Evet bazen erken diye düşünüyorum bazen de etrafımda hamileliğini bile göğüs büyümesi ile anlayan insanlar görünce evham yapıyorum demek ki daha zamanı var herkes farklı 🥰 Sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
Meriwa Sezensu yani ben destekli 80 giyiyordum kuzenim 75 şuan desteksiz 80 e döndüm 😄 ay biz kadınların ne dertleri var ya inşallah gelir canm korkma korkarsan gelmez bak sen güçlğ cesaretli ol anne olucksın 💪🏻