Tugce321
Hemen şeker hastası diyemez, yükleme yapılması gerek. Benimde kızım 2 hafta önde gidiyor ya genetiktir ya da şekerdir dedi doktor. Yükleme yaptırdık çok şükür şeker değil, genetik fiziki özellikleriniz nasılsa bebeğiniz de o şekilde ilerleyebiliyor