ipeksfr Arkadaşlar bugün randevum vardı. herşey iyi fakat 2 tur kordon boynunda dedi doktor. Ama çıkarıp geri girer bu kendi kendine. Hareketlerini takip et dedi. 25 . Haftadayım . varmı böyle olan. Moralim çok bozuk😔
Obsesifk ipeksfr kan akışı varsa sıkıntı olmaz zaten olmasaydı doktor gerekli işlemi yapardı sen dediği gibi takip et azalırsa hissedemezsen hiç bekleme git
elifincennetkusu ipeksfr her zaman doktorunun dediğine göre hakaret et kuzum, boynunda bile olsa eğer tehlikeli bi şekilde bi şey olmaz çözülür kendiliğinden 😁 endişelenme 💚
Heather ipeksfr hiç bilgim yok duymadım ama post yukarıda kalsın diye yazıyorum. Allahın izniyle sıkıntı olmaz sıkmayın canınızı.
Ysmnzmra ipeksfr Bebek yerinde durmayıp hareket ettiği için kordonu çıkarıyo hareketlerinde azalma olursa sıkıntı olur demek o zamana hemen gidersin sende dua et bol bol İnşaaallah sağlıkla alırsınız kucağınıza 😍
ipeksfr Ladess günde 10 defadan az olursa hemen gel dedi de. Acaba geri çıkarmı bilmiyorum. Teşekkür ederim cvbın için
Edos Hareketlerini takip et canim. Duymustum burda birinin dolanmisti 2 defa bir sonraki kontrolde cikarmisti bebis. Endiseye kapilma hareketlerini hissetmedigin anda doktora git hemen 💗
ipeksfr Edos cidden mi cnm ay inşallah benimkide öyle olur. Endişelendim biraz. Çok teşekkür ederim 🙏🏻
Esrelf ipeksfr canım bebek daha küçük yeri var. Kordon çıkabiliyor. İleri bir haftada olsan bebeği alırdı ama bebişin daha küçük o yüzden hareketleri saymanı söylemiş. Allah a emanet et bebişini İnş düzelir canım.