edaeses Med ben hiç yemedim çok et ve süt ürünleri hala daha yiyemiyorum çocukluğumdan beri bebeğim 37 haftadayız 3250 sebze yemeklerine ağırlık verin ıspanak özellikle
Aysegul7 Haftamdayım 18. Haftama kadar falan kustum ağzıma hiçbişey süremedim sonrasında yemeye başladım ama süt sevmem hiç içmedim yoğurt peynir ayran iç onlarda yeterli oluyo hiç korkma şuan boyu kilosu herşeyi normal dedi doktorum kendini zorlamak yerine diğerlerinden ye daha faydalı😘
sukayhanacar Med canım bana doktorum süt tüketme alerjen etki yapabilir bol bol ayran iç yoğurt tüket dedi. kalsiyum için günde 1 adet de sade maden suyu içmeni tavsiye ederim
Yagmurahmet16 Bende sut içiyorum peynir yogurt yiyemiyorum.Yogurdu sulandirip ayran yapiyorum yada uzerin3 bal pekmez meva ne bulduysam koyuyorum ki yiyeyim peynir için daha care bulamadim🤭
Cafede Aylaninannesi Sizin dediginiz olsun yinede kadinin süt icmesi gerekiyor korkutma degil bu neden tanimadigim bi anneyi korkutayim süt icmesi onemli sonuc bu yani
sukayhanacar Cafede süt içilmesi gerekmiyo bilmediği bi alerjik reaksiyon gösterebilir sütten çok taze yoğurt yemenin faydası var. bana dontorum üstüne basa basa süt tüketme ayran yoğurt tüket dedi doktorlardan daha iyi bilemeyiz diye düşünüyorum
Aylaninannesi Cafede süt içmesi gerekmiyor işte bizde ondan bahsediyoruz. Peynirde ypgurtta sütten daha çok kalsiyum var
mermaid-nm Med bebeklikte sütten tiksinmiştim asla içemem sütlaç vb şeyler yiyemem ama yoğurt yer kefir içerim ve ben sütten daha faydalı olduğunu düşünüyorum ki bir insanın tiksinerek yediği hiçbir şeyin fayda sağlayacağına inanmıyorum. Yoğurttan da biraz soğumuştum çok az tuz nane atarak ya da salatalıkla koyu bir cacık şeklinde tüketmeye devam ettim. Tamamen tiksinip bir daha yemeyecek kadar zorlamayın kendinizi zaman tanıyın..
insan_insan Süt hiç içmem yoğurt peynir kefir gibi şeyler tüketiyorum kendi kalsiyum değerim de gayet normal çıktı süt türevleri tüketerek açığı kapatabilirsiniz bence
Betul55 Med canım süt zaten abartıldığı kadar faydalı değil bir çok doktorda söylüyor bunu. Ayran yoğurt daha iyi vücudun için. Sade yiyemiyorsan içine meyve ekmek vs doğrayabilirsin ben küçüklüğümden beri süt içmiyorum hamileliğimde yarım bardak bile içmemişimdir:) yumurta yemeye gayret et. Peynir de yiyebilsen iyi olur yine ama zorlanıuorsan muadillerini tüketmeye çalış
Torro Yoğurt, kefir, peynir sütten daha faydalı kesinlikle. Süt ayrıca demir emilimini azaltıyor. Benim doktorum süt içmesen de olur kafasında
girl_boy_annesi Med canım bende 20. Haftaya kadar süt ürünleri tüketeme dim şimdi 8 haftadan beri her gün süt içiyorum peynir yiyorum hepsini yiyorum miğden istemiyor sada zorla tükete miyorsun ama dişlerine çok kötü etkisi oluyormuş tüketmediğin zaman
Umrann_ Med doktordan takviye edici ilaç alabilirsin canım bende fazla içemiyorum bunun için doktorum ilaç verdi
Naz1988 Med Bende kahvaltı turunden tıksındım ama onun yerine süt içiyorum bence içmelisin doktorum bebeklerının gelişimi kiloları cok iyi dedı sut içtigim için hergun 2 bardak sut içerim
Mervegcl Med ben çocukluğumdan beri sütten tiksindim elime dökülmesine bile tahammülüm yok içemiyorum sanırım içmicem de 😕
Flzgo Med Bende süt içemiyorum. Peynir fazla tüketiyorum ve sütün yerine bol bol ayran içiyorum. Aynı zamanda kalsiyum takviyesi alıyorum doktoruna danışabilirsin.
Beyis Bende normalde çok severim 3 aya kadar hiç içmedim şimdi de tek başına içemem içine azıcık türk kahvesi ya da nesquik katıyorum öyle içiyorum