38+4 haftalık oldum bugun kabızlık ve gaz sıkıntım var en basından berı sabah ishal oldum zorlamayla birlikte çişimide yaptım ama normalden bıraz fazla oldu acaba dedım suyum mu geldı ılk hamılelıgım bılmıyorum bişiy düzensiz bi şekilde karnım agrıyo arada belime ve bacagıma vuruyo ama hafıf bı agrı kasılma gıbı bısıyyok nişanımda yok salı kontrole gıtmıştım sancım fılan yoktu hersey normaldı karnım hep agrıyo benım hiç bişiy anlamadım bebekte hareketlı bi sıkıntı yok oynamasında suan