Kizlar okadar cok mutluyum ki inanin herkese yoldan gecene bile bir kizim daha olacgini soylemek istiyorum . Ilk kizimin adi Sevde bununda Adi Amine olucak insallah esimde bende doktorun yaninda ciglik attik resmen cok cok mutluyum allah isteyen herkese nasip etsin guzel kizlarimla dunyaya karsi savasmaya hazirim ❤❤❤