Elizzz Kizlar temmuz 23 dogumum gosteriyor . 8 tane 0.3 zibin aldim. 2 tane 5 li hastane cikisi aldim corap aldim. Dogum yaza geliyor ama cabuk büyüyor yenidigan bebisler . Tecrübeli anneler anne adayları sizce neler daha almaliyim fikir verir misiniz
Denizkaplan Elizzz bende bugun LCWaikiki gırdım ıkılı sıfır kollu cıcılı bıcılı zıbın aldım yaz sıcagında gıymelık cunku dgerlerı uzun kollu ve kalın kumaslı dyorm yatarken uzunları giydirirm oglen sıcakta kısaları
Leylali Benim doğum da 8 temmuzda inşallah. Ben de onları aldım yanında bir de 2 3 pijama takımı aldım eldiven şapka müslin bez ve penye battaniye aldım yeter herhalde 🤗