Urul_yildiz Sevimli_anne salgın degilde dogum yaklastıkca korkmaya baslayan ben salgını unuttum resmen🤭
BuketBdk Sevimli_anne biz dün kontrole gittik 5 Haziranda benim doğum. Doktora sorduk Haziran başında biraz rahatlama olurmu eşim doğuma girebilirmi vs diye ama net bişey söylemedi
Destinaroza Sevimli_anne vallahi benim sadece midem yanmasin yrter o beni bitiriyor dogum kadr zorluyor yoksa oyle yada boyle doguracz
Gizeem3535 Sevimli_anne kızlar dua edelimde bu kadar normalleşme üzerine 2. Dalgaya denk gelmeyelim 🙏
Oznur26 Ben de özellikle dün ki veriler ve açıklamalardan sonra rahatladım biraz ama yine de endişelerim var tabi ya artarsa vs diye.. Umarım her geçen gün iyiye gider ve hepimiz yavrumuzu sağ salim kucağımıza alırız🤗
Urul_yildiz Melikekrtc1 ay yanasmıs valha sezeryanmı olacaksın benim kisi 29 görünüyo ama sezeryanmı normalmı bu ayın sonun belli olacak korku üstüne korku bide catı muayanesi eklendi buna ne yapacagımı bilemedim bi de kimsede yok yanımda ay neyse strese girmiyim gine 🤷♀️☺️
Bekra Ewet salgın azaldıgı için benimde içim biraz rahat ama yinede hastane ortamı bulaş daha fazla oralarda tabi yinede çok dikkat etmemiz lazım bu arada 15 veya 20 haziran dogumm
Belmaaa Urul_yildiz aynıyız benim de son 29🙈 37.hafta çatı muayenesi yapacağını söyledi doktor şimdilik normal gibi görünüyor
__kubragokce__ BuketBdk Bende eşim doğuma girsin yanımda oldun çok istiyorum inşallah yanımızda olabilirler
__kubragokce__ Destinaroza Bol bol yoğurt ye canım biraz rahatlatıyor ağır yemek yiyince bana da oluyor