dilekgi123 bende ilk kez çıktı ya askinda sağlık ocağında gereksiz panik yaptırıyorlar sanırım çünkü doktorum korkulacak hic bir sey yok diyor kan testi sonuçlarım içinde hep olumsuz şeyler söylüyor sağlık ocağı ama kendi doktorum bebeğin gelişiminin cok iyi oldugunu o sonuçları onemsememem gerektigini söylüyor hep ama ilk çocuk olunca insan ister istemez takıntı yapip evham yapıyor işte