Kızlar bakin üstteki pazartesi alttakide dun kanamada gittigim kese bebek. İcinde bitane baska bisey gorunuyo o ne acaba yolk kesesi falan mi
Akşam kanamam oldu norml adet gibi yari koyu yari açık çok korktum ama şükür doktr bebrk kese onlarda sıkıntı yok dedi gelismis kalbi atma hızı büyümüş insalah kanamamda devam etmez 😓🤲🏻
https://imgyukle.com/i/yJVsV0
Biri yok kesesi diğeri bebek diye düşünüyorum doktor kalp atışına bakıp gitti ama iki tane parça görünüyor anlayan var mı