Mkelebek canım 3 oldu doğum yapalı 2 emzirme atleti bir de emzirme sütyeni almıstım sütyeni hiç kullanmadım üstüne bitane daha atlet aldım daha rahat oldu evde bitane de waikikden aldığım kendinden süngerli atlet vardı malum yazlar sıcak oluyo sütyen takmak sıkıyor diye hamile değilken kullanıyordum zaten içine göğüs pedi koyuyorsun bence atlet almalısın bulunsun diye de bitane sütyen alabılırsın ben normalde 80 takıyordum hamileyken 90 beden almıstım