Kızlar biberonu aventten almayı hayal ederken Görümcem asla biberon alma dedi biberon da süt hızlı bi şekilde akınca bebek anne göğsünü bırakabiliyormuş yada zor emiyormuş kendisinin kızı sezeryan oldu göğsünden zor süt geldi biberonla verdiler biberonu şevkle içti anne göğsünde zorlanıyor gerçekten 😐 daha ne için gerek olur sütümün aşırı geldiği zaman olur mu olursa o sütü sağıp neye koyup saklayabilirim yada ne kadar sürede en fazla saklamalıyım.. sorular sorular yardımınıza ihtiyacım var..🙏❤️