Tugbaveysel Merhabalar Kızlar bana doktorum 22 sünde sabah 2 doz akşam 2 doz olarak yazmış kullananlar varmı ? Kullanan varsa sizler nasıl yaptınız iğneyi?
Zynpth Tugbaveysel ben kullandım ama böyle kullanmamı söylemedi benim mesela bugün saat 3 te vurduysan yarın saat 3 te vurdur demıştı vurdurduktan sonra 2 gün haraketleri durgunlaştı sonra düzeldi çok şükür
Tugbaveysel hhb53 bebeğin ciğerlerri gelişmesi için erken doğum risk yüksek ikiz gebelikte o yüzden oluyormuşz
Tugbaveysel Esrakurukuz Erken doğum riskin yok dedi tedbir amaçlı dedi bebekler aşağıda vs kötü birşey söylemedi
Tugbaveysel reyhan41 bende 32 . Haftamda sabah 2 Akşam 2 doz toplam 4 doz birde 33. Haftamda sabah 2 doz akşam 2 doz olucam normalmi yani bu kadar fazla doktoruma ulaşamadım sağlık ocağına gittim konuştum normal ikiz gebelikte dedi
reyhan41 Tugbaveysel Bilmiyrum canim o kadarını da neden dolayı vuruluyosun veya niye erken vurdurmadi doktorun acaba