Suleyigit Evet kızlar bugun sonunda gittim yok böyle bi hastane ya bayıldım ilk defa gittim doktorlar olsun hastane olsun hemşireler olsun çok tatlı çok kibarlardi 31 haftaligiz biz demiştim ya 1650 gram olmuş bebeğim sizce normalmi kilosu azmi