asya_aslanyrk Hamile anneler merhaba. Sizlere bir sorum olacaktıda. Ben 14 haftalık hamileyim ve karnım sabahtan beri çok ağryr sizce normal midir?
Hayal123 Gaz sancısı olabilir canım yada rahim büyumesi ile birlikte bağların gerilmesi..kanama olmadığı sürece ağrılardan korkma deniliyor tabi çok şiddetli olmadıkça..