Oooykuuu bende ilk bebegimi spinal sezeryan ile gercekleştirdim belden igne vurularak belden asagınız uyuşuyor bebeginin doğdugu anı görüyorsunuz sonrasında odanıza alıniyorsunuz bu arada sondayı belden asagınız uyustuktan sonra taktırın bana uyuşuk olmadan önce taktılar cok canım acıdı ve hicbirseye aglamadım sadece o acıya agladım odanıza cikartiktan sonra biraz yatıyorsunuz sonrasinda gelip üstünüzü degistirmenizde yardimci oluyorlar agri kesici felan vuruyorlar agrınız cok olursa baş agriniz olmasın diye nescafe öneririm yürümeye cikartiyorlar bebeginizi hemen emzirin benim yanımda annem kayınvalidem ve halam kalmıştı hastanede sonrasında eve gectigimizde 1 er hafta ile kaynanam ve annem baktılar sagolsunlar cok iyi baktılar hep dinlendim bol terledim sonrasında ben bakmaya devam ettim evde kaldıgınızda kesin biri kalsın yanınızda tek basınıza zorlanırsınız benim bebegim ilk 3 ay emdi sadece sonrasinda sütüm kesildi insallah dogacak olan bebegim emer saglıklı doğumlar diliyorum .😇