Eternallove Gulsumhira ben 17 haftadayım bazen yüzüstü bile yatıyorum , bazen bakıyorum sırt üstü. 🤷🏻♀️
Cigdemveminik Gulsumhira saatlerce yatmadğın sürece bir propblem olmuyor canm 29+5 im hamile yastğı kullanmama rağmen bazn sort ğstğ buluyorum kndimi zaten belli bi sire sonra insan uyanıyor rahatsz olup
nurcakir58 Gulsumhira bişey olmaz isallah bende çok deli yatiyorum valla bazen her yerim uyusuyo bile
Lydia Valla ben 35 haftalık hamileyim hala gece bazen sırt üstü yatarken uyanıyorum hemde hamile yastığına rağmen 😳 sırt üstü yatmanın sakıncası kan akışını etkilemesi bence zarar verecek kadar uzun süre yatsak tansiyonumuz etkilenirdi ve uyanırdık. Dikkat etmek lazım ama çokta dert etmemek lazım Allah koruyor bebişlerimizi ☺️
Eternallove Gulsumhira aslında doktorum bir problem olmayacağını eğer bir problem teşkil edicekse zaten kendimi rahatsız hissedeceğimi ve yatamayacağımı söyledi. Hiç rahatsızlık duymuyorum şu anda ileriki haftalarda duyacağım kesin 😊
Lydia Gulsumhira olmaz canım biri daha yazmış Dr. Banu çiftçinin videosu var yüzüstü yatsanız bile suyu bebeği koruyor diyor. Bilinçli olarak çok yatmamak lazım ama bilinçsizce yattğımızdan da bişey olmaz
Chocolateandcoffee Doktor Kağan Kocatepe YouTube da yaptığı videolarda bu konuda çoğu kez anne nasıl rahat ediyorsa öyle yatabilir dedi, eğer astımımız solunum sıkıntımız yoksa ve riskli gebelik geçirmiyorsak (yüz üstü hariç) istediğiniz gibi yatabilirmişiz.